מלון נגיש - רשת מלונות פרימה

רשת מלונות פרימה רואה בחשיבות רבה את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות ופועלת לקידום הנושא במלונותיה על מנת לאפשר לכל לקוחותיה, להגיע בנוחות וליהנות משרותי המלונות, באופן שוויוני, נגיש וללא הפליה, מתוך יחס אדיב ומכובד.

פרימה המלכים

פניה לרכז נגישות: מוחמד זאגל, 02-6201201, [email protected]
מוקד טלפוני: 02-6201201, דוא"ל: [email protected]
 
כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה המלכים, קינג גורג 60 , ירושלים.

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
במלון פרימה המלכים  אין חניון מוסדר. מקום חניה אחד שמור לבעלי תו נכה או בהתאם לצורך. יש לתאם מראש לפני ההגעה למלון מול נציגי הקבלה במלון בטלפון: 02-6201201.

כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון מותאמת לבעלי מוגבלויות.
דלפק הקבלה במלון הנו נגיש ומותאם לאורחים המשתמשים בכיסא גלגלים. בנוסף, קיימת בקבלה מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים  בלובי ובקומה 1-.

מעליות
2 מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. במעלית מותקנת מערכת כריזה קולית בעברית ואנגלית המציינת את הקומה בה אנו נמצאים.

עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון.

חדר האוכל
הגישה לחדר אוכל הנמצא בקומת הכניסה מצריכה עליה של  3 מדרגות. אורחים המשתמשים בכסא גלגלים יכולים להיעזר במעלון. במידת הצורך ועל פי בקשה נמצאים בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות למשתמשים בכיסא גלגלים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.

ספא 
הספא ממוקם בקומה 1-.
ניתן להגיע לספא דרך מעלית נגישה וממנה באמצעות מעלון המותאם לכיסא גלגלים - ירידה של 3 מדרגות. בספא ניתן למצוא שירותים ומקלחת המותאמים לבעלי מוגבלות.
 
חדרים
במלון 3 חדרים נגישים - 2 חדרי דלקס וחדר אחד קלאסיק. החדרים מותאמים לזוג.

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 02-6201201 או בדוא"ל: [email protected]
 

 

פרימה רויאל

פניה לרכז נגישות: שם: אלירן סיני, 02-5607111, דוא"ל: [email protected]

כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה רויאל, רחוב מנדלי מוכר ספרים 3 ירושלים.
 
הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון 2 חניות המיועדות לבעלי תו נכה. בחניון הפתוח של המלון בקומת הלובי רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כיסא גלגלים חשמלי לציידי הרכב. אין צורך לתאם שימוש בחניון חיצוני אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי בלבד

כניסה למלון
ניתן להיכנס ישירות לדלת הראשית עם כיסא גלגלים למלון ולקבלה לחדרים אך לא לספא המלון.
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן ב 2 הקבלות קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים במינוס 1 ומסומנים בצורה ברורה כבר באזור הקבלה של המלון.

מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה נמצאים בקבלת המלון.

ספא המלון

לא מונגש לנכים.

מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליה עם כסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו במסעדה כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך אותו דבר במסעדה שבקומה מינוס 2 הבשרית.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.

מוקד טלפוני
 מרכזיית המלון [email protected]  פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח דוא"ל: [email protected]
 או לשלוח פקס ל 02-6544393 כמו כן ניתן לפי הצורך לשלוח פקסים מהקבלה במלון למספר חיצוני ללא עלות ( בישראל).

חדרים
במלון 2 חדרים מסוג מיני סוויטה שמותאמים לשימוש נכים.

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה  אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-5607111 או בדוא"ל: [email protected]
 
 

 

פרימה פארק

פנייה לרכז נגישות: איציק תורגמן, 052-6266361

כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה פארק ירושלים, רחוב וילנאי 2.

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה. החניות נמצאות בשתי חניות האורחים, בקומת הכניסה וחניה אחת בחניון המקורה בקומה -1 ,בסך הכול 4 חניות לנכים ,מתוכם שתי חניות לבעלי רכב גדול, עם אפשרות לפתוח מעלון, כל החניות מסומנות בצבע כחול על הרצפה. השימוש בחניות הנו על בסיס מקום פנוי בלבד, ניתן בהתראה ארוכת טווח ( 14 ימים לפני הגעה )לשמור חנייה לאורח נכה .את התיאום ניתן לעשות מול מחלקת הקבלה, בטלפון 02-6582217.

כניסה למלון
ניתן להיכנס למלון בדרך נגישה משתי החניות בקומת הכניסה , מחניון המלון יש לגשת למעלית בקומה -1 ומשם לקומת הלובי והקבלה.
קבלה - קיימת קבלה נגישה במותאמת לשימוש בכיסא גלגלים, כמו כן קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה, המשתמשים בעזרי שמע.
שירותי נכים-קיימים שירותי נכים, הממוקמים בקומה -1 ומסומנים בצורה ברורה ,כבר באזור הקבלה של המלון.
 
מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים,(מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים ריצפתיים, המיועדים לסמן את איזור המעליות לבעלי מוגבלות ראיה .)כמו כן בכל קומה ,בפאנל ההפעלה שבחזית המעליות, כפתור ההזמנה החיצוני מסומן בתבליט למישוש,כנ"ל הלחצנים בתא המעלית לסימון הקומה, על פי משוש. כמו כן, במעליות יש כריזה קולית בעברית ואנגלית על הקומה בה אנו נמצאים.

עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים במספר מקומות במלון ,הן בדלפק הקבלה של ,והן בדלפק הלובי בר, עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה שמשתמשים בעזרי שמע. מסעדת המלון.

מסעדת המלון 
נמצאת בקומת הכניסה, קומת הקבלה , ניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים ,במידת הצורך, ועל פי בקשה יש לנו במלון כיסאות מיוחדים עם משענות יד, המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה אם ירצה בכך .הארוחות מוגשות במזנון,אולם צוות המלצאים עומד לרשותכם לצורך הגשת המזון מהמזנון.
 
מוקד טלפוני
ניתן להתקשר למלון בטלפון 02-6582217, ניתן לשלוח דוא"ל לכתובת זמינים 24 שעות ביממה: [email protected]

חדרים 
במלון שלושה חדרים נגישים ,המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים, כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכיסא גלגלים יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו.
 
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה  . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.
 
צוות המלון 
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 02-682217 או בדוא"ל: [email protected]
 
 

פרימה פאלאס

פניה לרכז נגישות: דינה בליק, 02-5311818,  [email protected]

כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה פאלאס, רחוב פינס 2 , ירושלים.
 
הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
במלון פרימה פאלאס אין חניון מוסדר והחנייה הינה על בסיס מקום פנוי. יש מקום אחד שמור לבעלי מוגבלויות וניתן לפנות למחלקת הקבלה במלון לתיאום בטלפון   0509381727

כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון מותאמת לבעלי מוגבלויות.
קבלה: קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכיסא גלגלים..

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים  בלובי וכן בכניסה לחדר האוכל.
 
מעליות
2 מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים ואף מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים רצפתיים המיועדים לסמן את אזור המעליות לבעלי מוגבלויות ראיה. כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים  בדלפק הקבלה של המלון.

חדר האוכל
חדר האוכל המלון הנמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך
חדר אוכל נוסף נמצא בקומה -1 ויש אליו גישה במעלית נגישה וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מוקד טלפוני במלון: 02-5311811, דוא"ל: [email protected]
 
חדרים
במלון חדר אחד נגיש המיועד לזוג או יחיד אורחים בלבד והוא ממוקם בקומה 3.

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה
 
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-5311811 או בדוא"ל: [email protected]
 

פרימה ורה

פניה לרכז נגישות: שם: סאמר, 02-6209209, דוא"ל: [email protected]  
 
כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה ורה, רחוב הלל 23 ירושלים.
 
הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון 2 חניות על בסיס מקום פנוי  המיועדות לבעלי תו נכה כולל אופציה לרכב נכה עם מעלון צד.

כניסה למלון
ניתן להיכנס ישירות למלון לקבלה ולחדרים   דרך  הדלת הראשית  עם כיסא גלגלים
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים.
 
שרותי נכים
במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים.
 
חדר אוכל
חדר אוכל נמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר אוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
 
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה . אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה. 

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-620920 או בדוא"ל: [email protected]
 
 
 

פרימה סיטי

פניה לרכז נגישות: דניאלה שיימן - 03-7629000, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה סיטי, רחוב מאפו 9 ,תל אביב

הסדרי נגישות:
 
חניות לבעלי מוגבלויות
במלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה. בחניון התת קרקעי של המלון קיימות 2 חניות לבעלי מוגבלויות (מסומנות בצבע כחול על הרצפה) רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כיסא גלגלים חשמלי לצידי הרכב. אין צורך לתאם שימוש בחניון הפנימי אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי וכך גם עם חניות לבעלי מוגבלויות בתוספת תשלום של  70 שח ליום .

כניסה למלון
ניתן להיכנס מהחניון התת קרקעי ישירות עם כיסא גלגלים למעלית האורחים שרוחבה כ 60 ס"מ  המובילה לקבלה ולחדרים. לחילופין ניתן גם להיכנס בכניסה הראשית בדלת על יד כניסת הקרוסלה.
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן בקבלה קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים משמאל למעליות המלון..

מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. חשוב לציין שהמעליות שלנו ברוחב של כ 60 ס"מ , לכיסא גלגלים שרוחבו מעל 60 ס"מ המעלית לא תהיה מונגשת לו. 
בתוך המעלית ניתן לזהות את מספר הקומה ע"י מימוש הסימן הבולט על פני השיש .בנוסף, בתוך המעלית קיימת כריזה קולית בעברית ובאנגלית המציינת את הקומה בה אנו נמצאים.

עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
עזר טכנולוגי ממוקם בעמדה הנגישה של הקבלה.

מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע מול הקבלה וניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים. 
הארוחות מוגשות כבופה, אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.

מוקד טלפוני
קבלה פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח דוא"ל ל-[email protected]
03-7629000. כמו כן ניתן לשלוח פקס מהקבלה במלון למספר -03-5246250 

חדרים
במלון 2 חדרים מסוג דלקס חדר אחד עם נוף לרחוב בן יהודה וחדר השני עם נוף לים המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכיסא גלגלים. 
יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע. 
ניתן להוסיף בחדרים אלו ספת יחיד לצורך לינת מלווה או לחילופין ניתן להזמין חדר צמוד לצורך שימוש למלווה (בתשלום).

בעלי חיים
למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה. הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה.
יש לתאם מבעוד מועד.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 03-7629000 או בדוא"ל [email protected]


פרימה ת"א

פניה לרכז נגישות: סאהר חארזזאלה, 03-5206666, [email protected] 

כתובת למשלוח דואר: פרימה תל אביב, הירקון 105 תל אביב.
 
הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בסמוך למלון חניון פרטי בתשלום עם 2 חניות נכים.

כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון אינה נגישה ( ללא רמפה או מעלון ) קיימות 8 מדרגות המובילות לדלת הכניסה.
קבלה: קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכיסא גלגלים.

שרותי נכים
אין במלון שירותי נכים

מעליות
2 מעליות האורחים אינן מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים, מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים ריצפתים המיועדים לסמן את אזור המעליות לבעלי מוגבלויות ראיה.
 
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים  בדלפק הקבלה של המלון.

חדר האוכל
חדר האוכל המלון הנמצא בקומה -1 וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. 
הארוחות מוגשות במזנון, אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מוקד טלפוני – מספר הטלפון במלון 03-5206666
ניתן גם לשלוח דוא"ל: [email protected]

חדרים
במרבית חדרי המלון מותקן מקלחון אך הם אינם מגישים.

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט כלי שירות.
 
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 03-5206666 או בדוא"ל: [email protected]
 
 
 

ג'ייקוב סמואל

פניה לרכז נגישות: יניב ינקוביץ, 03-5552000, [email protected]
 
הסדרי נגישות:

חניון לבעלי מוגבלויות
אין חניון למלן

כניסה למלון
קבלה: בכניסה הראשית למלון קיימת קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכסא גלגלים. כמו כן בקבלה קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
 
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומה מינוס 1 וניתן להגיע אליהם עם המעלית.

מעליות
מעלית האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים . כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים  בדלפק הקבלה של המלון. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
 
מסעדה
מסעדות הסמוכות למלון בהן האורחים יכולים לאכול ארוחת בוקר, ממוקמות ליד המלון  וניתן להגיע אליהן עם כסא גלגלים.
מוקד טלפוני: קבלת המלון: 03-5552000 פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח דוא"ל: [email protected]
 
חדרים
במלון 1 חדר מסוג קלאסיק הממוקם בקומה הראשונה, המתאים לשימוש עם כסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכסא גלגלים. יש לתאם ולהזמין מראש את החדר, במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע.
לחדר יש אפשרות להפריד מיטות במידה ויש מטפל/ת, החדר יכול להכיל עד 2 אורחים 
 
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה  . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 03-5552000 או בדוא"ל: [email protected]
 
 
 

הוטל 75

פניה לרכז נגישות: דורון לויטה, 03-5212518, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: הוטל 75, רחוב אלנבי 75, תל-אביב

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
לא קיימת חניה במלון.

כניסה למלון
ניתן להיכנס מהכניסה הראשית על רחוב אלנבי.
קבלה: קיימת קבלה נגישה המותאמת לשימוש בכסא גלגלים. קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומת הכניסה.

מעליות
קיימת מעלית נגישה לכסא גלגלים. במעלית קיימת כריזה בעברית ואנגלית לציון קומות. כפתורי המעלית מסומנים בכתב תבליטי וכן בכתב ברייל.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה קיים בקבלה.

בית קפה
בית הקפה נמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כסא גלגלים. 

מוקד טלפוני
טלפון: 03-5212518 (שלוחה 0), מענה 24 שעות.
ניתן לשלוח לנו הודעות ווטסאפ:
https://wa.me/message/UWPIWLOUT5KTG1
 
חדרים
במלון 2 חדרים המונגשים באופן מלא ומתאימים למתניידים בכסא גלגלים.

בעלי חיים
ניתן להגיע להתארח במלון בליווי של כלבי שירות ונחייה. יש להציג תעודה המעידה על כך.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
 

פרימה מילניום

פניה לרכז נגישות: יניר פרייליכמן, 09-7636366, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה מילניום, רחוב התדהר 2 רעננה.

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
לרכב רגיל עם מעבר משותף מס' 112
2 חניות נכים בצמוד לכניסה למלון  
חניה מס' 81 לרכב גבוה עם מעבר
2 חניות לרכב רגיל עם מעבר משותף מס 112, 113 

כניסה למלון
ניתן להיכנס למלון ישירות עם כיסא גלגלים לקומת הקבלה. קיימות  דלתות נגישות בכניסה ליד  דלת  הקרוסלה.
בדלפק הקבלה  קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומת הכניסה למלון  ומסומנים בצורה ברורה. 
כמו כן גם בקומת מסעדת המלון 1L בקומת הטרקלין 12  ובאולם האירועים בקומה 1H
 
מעליות
3  מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים כמו כן בכל קומה במשקוף השיש שבפתח המעלית בצד ימין קיים מספר הקומה בתבליט הניתן למישוש ומיועד לסמן את הקומה על פי מישוש . כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון הן בדלפק הקבלה עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

מסעדות
מסעדת המלון נמצאת בקומה L1   נגישה לבעלי מוגבלות. במידת הצורך יש לנו כסאות עם משענות יד המאפשרות לבעל כסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה .
הארוחות מוגשות במזנון ,צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מסעדת הרופטופ בקומה 12 אף היא נגישה לבעלי מוגבלות.

 חדרים
במלון ארבעה חדרים מסוג קלאסיק הנגישים לבעלי מוגבלות. יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו. ניתן להוסיף בחדרים אלו מיטת  יחיד לצורך לינת מלווה או לחילופין ניתן להזמין חדר נוסף  צמוד לצורך שימוש למלווה (בתשלום).

בעלי חיים
 הכניסה לכלבי כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה  . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 09-7636363 או בדוא"ל [email protected]
 
 
 

פרימה לינק

פניה לרכז נגישות: שלומי יחזקאל -  050-5983496, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: מוטה גור 4 פתח תקווה

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
החניון של המלון הינו בחניון קניון עופר. החניות נכים נמצאים בקומת הקרקע בסמוך ליציאה לרחוב. 
 
כניסה למלון
כל הכניסות למלון נגישות. מרחוב מוטה גור 4 יש אפשרות של כניסה עם כיסא גלגלים. ויש אפשרות להגיע ישירות מהחניון – להחנות בקומות 4-7 במפרץ יש שם מעלית שמגיעה באופן ישיר ללובי המלון. המרחק הינו פחות מ10 מטר. 

מעליות
כל מעליות המלון מונגשות לנכים. 

עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים במספר מקומות במלון הן בדלפק הקבלה של המלון הן בטרקלין עסקים הו בבר המלון והן בכניסה למסעדה בעמדת המארחת. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה בהמשתמשים בעזרי שמע.

מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע מול הקבלה וניתן להיכנס אליה עם כסא גלגלים. 

חדרים
במלון יש שלושה חדרים המונגשים באופן מלא לבעלי מוגבלות. 

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה  . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון או במייל
 
 

דיוויד טאואר/ספא ויה מאריס

פניה לרכז הנגישות: יעל פרנקפורט - 09-8800084, [email protected]
 
כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון דיוויד טאואר, רחוב המלך דוד 8, נתניה
 
הסדרי נגישות
 
חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון מספר חניות המיודות לבעלי תו נכה. בחניון המקורה והסגור של המלון בקומה מינוס 2 קיימות 2 חניות לבעלי מוגבלויות (מסומנות בצבע כחול על הריצפה) רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כסא גלגלים חשמלי לצידי הרכב. כמו כן קיימות 2 חניות נכים חיצוניות הממוקמות דרומית לחניון מייד בצד ימין אחרי שעוברים את מחסום בניין המדורים בדויד המלך 8.חניות אלו מיועדות לשימוש רכבים גבוהים או גדולים במיוחד המסיעים בעלי מוגבלויות תנועה. אין צורך לתאם שימוש בחניון הפנימי אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי וכך גם אם חניות לבעלי מוגבלויות. אולם לצורך שימוש בחניות החיצוניות יש לתאם הגעה מראש  על מנת שנסדיר את פתיחת מחסום החנייה מבעוד מועד. את התיאון יש לעשות מול הקבלה במלון 24/7 בטלפון 09-3730013 שלוחה 1 תת שלוחה 2
 
כניסה למלון
ניתן להיכנס מחהיון מינוס 2 ישירות עם כסא גלגלים למעלית האורחים המובילה לקבלה לחדרים ולספא המלון. לחילופין ניתן גם להיכנס בכניסה הראשית באחת מ2 הדלתות שבין כניסת הקרוסלה.
 
קבלה: הן במלון והן בספא קיימת קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכסה גלגלים. כמו כן ב 2 הקבלות קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
 
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בכניסה למסעדה ומסומנים בצורה ברורה כבר באזור הקבלה של המלון.
 
כמו כן גם בספא המלון שרותי נכים ומקלחת המיועדת לשימוש עם כסא גלגלים.שרותים אלו ממוקמים סמוך לסאונה לצד הבריכה.
 
מעליות
2 מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים ואף מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים רצפתיים המיועדים לסמן את אזור המעליות לבעלי מוגבלויות ראיה. כמו כן בכל קומה במשקוף השיש שבפתח המעלית בצד ימין קיים מספר הקומה בתבליט הניתן למישוש ומיועד לסמן את הקומה על פי מישוש. כמובן שבמעליתצ יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים במספר מקומות במלון הן בדלפק הקבלה של המלון הן בדלפק הקבלה בספא הו בבר המלון והן בכניסה למסעדה בעמדת המארחת. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה בהמשתמשים בעזרי שמע.
 
ספא המלון
בספא המלון בריכה מחוממת עם מעלון מיוחד להורדת בעל מוגבלות למים אם זאת יש לתאם מראש את ההגעה על מנת שנכין את המעלון מבעוד מועד היות ויש צורך ב2 אנשים לצורך הכנסתו הבטוחה למים. כמו כן קיים תא שרותים מקלחת והלבשה המיועד לבעלי מוגבלויות ומאפשר שימוש בכסא גלגלים. כמו כן בספא חמאם טורקי נגיש לבעלי כסא נכים וכן 2 חדרי טיפול מונגשים אף הם.
 
מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע מול הקבלה וניתן להיכנס אליה עם כסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו במסעדה כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך.
 
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
 
מוקד טלפוני
מרכזיית המלון 09-3730013 פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח מייל ל-[email protected]
 
חדרים
במלון 2 חדרים מסוג סופיריור נוף לעיר המתאימים לשימוש עם כסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכסא גלגלים. יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע. ניתן להוסיף בחדרים אלו ספת יחיד לצורך לינת מלווה או לחילופין ניתן להזמין חדר קלאסיק צמוד לצורך שימוש למלווה (בתשלום).
 
בעלי חיים
 הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה. נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.
 
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. 
בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון או במייל.

 
 

אואזיס ספא קלאב ים המלח

פניה לרכז נגישות - אלונה צ'פ, 052-4388471, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: מלון אואזיס ספא קלאב ים המלח, עין בוקק

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה , החניון במלון  הינו חניון פתוח ולא מקורה  (חניות מסומנות בצבע כחול על הריצפה) רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כיסא גלגלים חשמלי לצידי הרכב. 
במידה וכל החניות תפוסות , יש להיעזר במאבטח המלון לעזרה בחנייה סמוכה ככל ששניתן לכניסת המלון.

כניסה למלון
ניתן להיכנס מהכניסה הראשית או מכניסה אחורית  ישירות עם כיסא גלגלים לקבלה לחדרים ולספא המלון – כל המעברים עד המעלית  ללא מדרגות 
קבלה: הן במלון והן בספא קיימת קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן ב 2 הקבלות קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בכניסה באגף אואזיס , באגף ספא קלאב , בתוך הספא וכמו כן במתחם הבריכה החיצוני.
כמו כן גם בספא המלון שרותי נכים ומקלחת המיועדת לשימוש עם כיסא גלגלים. שירותים אלו ממוקמים סמוך לבריכת המלח

מעליות
3 מעליות האורחים לחדרי הסופיריור מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים ואף. כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית ואנגלית לגבי הקומה בה אנו נמצאים.
מעליות אגף אואזיס מתאימות רק לבעלי כיסא קטן – מאחר ומדובר על מבנה ישן וזה עומד בחוק הנגישות.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים במספר מקומות במלון הן בדלפק הקבלה של המלון הן בדלפק הקבלה בספא הו בבר המלון והן בכניסה למסעדה בעמדת המארחת. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

ספא המלון
בספא המלון בריכה מחוממת עם מעלון מיוחד להורדת בעל מוגבלות למים. יש לתאם מראש את ההגעה על מנת שנכין את המעלון מבעוד מועד היות ויש צורך ב2 אנשים לצורך הכנסתו הבטוחה למים. 
נוהל זהה לגבח בריכת מים מתוקים.

מסעדה
מסעדת המלון נענע ממוקמת בקומת הקרקע מול הכניסה לספא הקבלה וניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש שולחן מותאם.
מסעדת מרין ממוקמת בקומה מינוס 1 , ניתן להגיע אליה במעלית בלבד.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.

חדרים
במלון 5 חדרים מונגשים מסוג סופיריור או קלאסיק  המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש.
יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע. 

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה. נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.

מעלון 
במלון קיים מעלון מיוחד לטובת בעלי מוגבלויות אשר מתקשים עם שיפוע העלייה לבריכה.
מעלון זה רק בליווי קב"ט.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון או במייל.
 
 

פרימה מיוזיק

פניה לרכז נגישות - הילה יושע גרוס, 08-6388550, [email protected] 

כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה מיוזיק חוף אלמוג רח איזמרגד 2 אילת

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה. בחניון של המלון  קיימות 3  חניות לבעלי מוגבלויות (מסומנות בצבע כחול על הריצפה) המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כסא גלגלים חשמלי לציידי הרכב.חניות אלו מיועדות לשימוש רכבים גבוהים או גדולים במיוחד המסיעים בעלי מוגבלויות תנועה. אין צורך לתאם שימוש בחניון אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי וכך גם עם חניות לבעלי מוגבלויות.

כניסה למלון
ניתן להיכנס מהחניון ישירות עם כיסא גלגלים באמצעות רמפה המיועדת להתניידות עם כיסא גלגלים ישירות ללובי המלון ולקבלה.
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן ב 2 הקבלות קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.

שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומת הלובי בסמוך לקבלה .

מעליות
2 מעליות אורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים ולבעלי מוגבלויות ראיה. כמו כן בכל קומה במשקוף השיש שבפתח המעלית בצד ימין קיים מספר הקומה בתבליט הניתן למישוש ומיועד לסמן את הקומה על פי מישוש . כמובן שבמעליות יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע וניתן לקבלם תוך פנייה לקבלה.

מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הלובי וניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו במסעדה כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה אם ירצה בכך.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.

מוקד טלפוני
מרכזיית המלון 08-6588555 פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח מייל ל-[email protected].

חדרים
במלון 2 חדרים מסוג סטנדרט נוף לים המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים (כולל חדר הרחצה). יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו עם ביצוע ההזמנה . חדרים אלה מותאמים ללינה של עד 2 אורחים . לינת מלווה מחייבת בתשלום .

בריכה
בריכת המלון ממוקמת בקומה מעל הלובי. בבריכה קיים מתקן הרמה לבעלי מוגבלות.
בנוסף קיימים שירותים נגישים.

בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה.
יחד עם זאת, אנו מאפשרים אירוח לאלו הנעזרים בכלבי נחייה וכן כלבי שירות. יש לעדכן את המלון מבעוד מועד בעת ביצוע ההזמנה.

צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון או במייל.
08-6388555, [email protected]
 
 
 

פרימה גליל

פניה לרכז נגישות: חורי רונן, 04-6608882, [email protected]

כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה גליל-טבריה, רח אלחדיף 1 

הסדרי נגישות:

חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון יש שתי חניות המיועדות לבעלי תו נכה , החנייה בשטח פתוח אשר משרתת רכבים גבוהים גם .
יש לציין שהחנייה על בסיס מקום פנוי , ניתן לתאם הגעה ובירור מול הקבלה 24/7: 04-6608880, רונן (נאמן נגישות) 04-6608882

כניסה למלון
כניסת המלון נגישה שמובילה הישר לקבלה 

קבלה 
מוצב שולחן נגיש , כמו כן גם מוצבת מערכת עזר שמיעה שמיועדת לבעלי מוגבלויות שמיעה 

מעלית 
המעליות מצוידות במערכת שמע הכרזה קולית שמצינת מספר קומה שהמעלית עוצרת בה מעליות האורחים מותאמות לשימוש כיסא גלגלים 
במלון שתי (2) מעליות המגיעות לחצאי קומה במלון.
מעלית מס 1 - מעלית אי זוגית שניתן להשתמש ללא צורך לעלות מדרגות והיא משרתת קומות:  1, 3, 5, 7, 9, 11, 13
מעלית מס 2 - מעלית זוגית הממוקמת חצי קומה מעל שטח הלובי קבלה שמצריכה לעלות כ 8 מדרגות , אין מעלון והיא משרתת קומות: 2, ,4 6, ,8 ,10 ,12, 14

חדרים
יש לנו במלון שני חדרים נגישים מסוג קלאסיק  , יש לפנות למלון עוד לפני ביצוע הזמנה על מנת לוודא שהחדרים זמינים   

חדר אוכל/מסעדת "שולחן גלילי"
המעלית לא מגיעה לחדר אוכל, הקומה הכי נמוכה היא קומת הלובי קבלה שמגיעים אליה דרך המעלית האי זוגית. לאחר מכן יש לרדת 10 מדרגות בכדי להגיע לחדר אוכל -  מסעדה 
בחדר אוכל- מסעדה יש צוות מלצרים שמוכן תמיד לסייע ולעזור  אשר מתודרך היטב למקרה של אורחים בעלי מוגבלויות 

בריכת שחייה
הבריכה לא נגישה ומצריכה לעלות מדרגות, אין מעלון בבריכה.

לובי בר
לובי בר ממוקם חצי קומה מעל שטח הלובי קבלה ומצריך עלייה של כ 8 מדרגות. 

בעלי חיים
אירוח כלבי נחייה למעט הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה.

צוות המלון
צוות המלון עבר בחלקו סדנה לשירות נגישות העומד לרשותכם , שמוכן לסייע ולעזור על מנת להפוך את שהייתכם לנוחה יותר 
 
X