פרימה המלכים
כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה המלכים, קינג גורג 60 , ירושלים.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
במלון פרימה המלכים אין חניון מוסדר. מקום חניה אחד שמור לבעלי תו נכה או בהתאם לצורך. יש לתאם מראש לפני ההגעה למלון מול נציגי הקבלה במלון בטלפון: 02-6201201.
כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון מותאמת לבעלי מוגבלויות.
דלפק הקבלה במלון הנו נגיש ומותאם לאורחים המשתמשים בכיסא גלגלים. בנוסף, קיימת בקבלה מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה.
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בלובי ובקומה 1-.
מעליות
2 מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. במעלית מותקנת מערכת כריזה קולית בעברית ואנגלית המציינת את הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון.
חדר האוכל
הגישה לחדר אוכל הנמצא בקומת הכניסה מצריכה עליה של 3 מדרגות. אורחים המשתמשים בכסא גלגלים יכולים להיעזר במעלון. במידת הצורך ועל פי בקשה נמצאים בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות למשתמשים בכיסא גלגלים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
ספא
הספא ממוקם בקומה 1-.
ניתן להגיע לספא דרך מעלית נגישה וממנה באמצעות מעלון המותאם לכיסא גלגלים - ירידה של 3 מדרגות. בספא ניתן למצוא שירותים ומקלחת המותאמים לבעלי מוגבלות.
חדרים
במלון 3 חדרים נגישים - 2 חדרי דלקס וחדר אחד קלאסיק. החדרים מותאמים לזוג.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 02-6201201 או בדוא"ל:
[email protected]
פרימה רויאל
כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה רויאל, רחוב מנדלי מוכר ספרים 3 ירושלים.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון 2 חניות המיועדות לבעלי תו נכה. בחניון הפתוח של המלון בקומת הלובי רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כיסא גלגלים חשמלי לציידי הרכב. אין צורך לתאם שימוש בחניון חיצוני אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי בלבד
כניסה למלון
ניתן להיכנס ישירות לדלת הראשית עם כיסא גלגלים למלון ולקבלה לחדרים אך לא לספא המלון.
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן ב 2 הקבלות קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים במינוס 1 ומסומנים בצורה ברורה כבר באזור הקבלה של המלון.
מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה נמצאים בקבלת המלון.
ספא המלון
לא מונגש לנכים.
מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליה עם כסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו במסעדה כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך אותו דבר במסעדה שבקומה מינוס 2 הבשרית.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מוקד טלפוני
או לשלוח פקס ל 02-6544393 כמו כן ניתן לפי הצורך לשלוח פקסים מהקבלה במלון למספר חיצוני ללא עלות ( בישראל).
חדרים
במלון 2 חדרים מסוג מיני סוויטה שמותאמים לשימוש נכים.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-5607111 או בדוא"ל:
[email protected]
פנייה לרכז נגישות: איציק תורגמן, 052-6266361
כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה פארק ירושלים, רחוב וילנאי 2.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה. החניות נמצאות בשתי חניות האורחים, בקומת הכניסה וחניה אחת בחניון המקורה בקומה -1 ,בסך הכול 4 חניות לנכים ,מתוכם שתי חניות לבעלי רכב גדול, עם אפשרות לפתוח מעלון, כל החניות מסומנות בצבע כחול על הרצפה. השימוש בחניות הנו על בסיס מקום פנוי בלבד, ניתן בהתראה ארוכת טווח ( 14 ימים לפני הגעה )לשמור חנייה לאורח נכה .את התיאום ניתן לעשות מול מחלקת הקבלה, בטלפון 02-6582217.
כניסה למלון
ניתן להיכנס למלון בדרך נגישה משתי החניות בקומת הכניסה , מחניון המלון יש לגשת למעלית בקומה -1 ומשם לקומת הלובי והקבלה.
קבלה - קיימת קבלה נגישה במותאמת לשימוש בכיסא גלגלים, כמו כן קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה, המשתמשים בעזרי שמע.
שירותי נכים-קיימים שירותי נכים, הממוקמים בקומה -1 ומסומנים בצורה ברורה ,כבר באזור הקבלה של המלון.
מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים,(מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים ריצפתיים, המיועדים לסמן את איזור המעליות לבעלי מוגבלות ראיה .)כמו כן בכל קומה ,בפאנל ההפעלה שבחזית המעליות, כפתור ההזמנה החיצוני מסומן בתבליט למישוש,כנ"ל הלחצנים בתא המעלית לסימון הקומה, על פי משוש. כמו כן, במעליות יש כריזה קולית בעברית ואנגלית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים במספר מקומות במלון ,הן בדלפק הקבלה של ,והן בדלפק הלובי בר, עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה שמשתמשים בעזרי שמע. מסעדת המלון.
מסעדת המלון
נמצאת בקומת הכניסה, קומת הקבלה , ניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים ,במידת הצורך, ועל פי בקשה יש לנו במלון כיסאות מיוחדים עם משענות יד, המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה אם ירצה בכך .הארוחות מוגשות במזנון,אולם צוות המלצאים עומד לרשותכם לצורך הגשת המזון מהמזנון.
מוקד טלפוני
ניתן להתקשר למלון בטלפון 02-6582217, ניתן לשלוח דוא"ל לכתובת זמינים 24 שעות ביממה:
[email protected]
חדרים
במלון שלושה חדרים נגישים ,המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים, כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכיסא גלגלים יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 02-682217 או בדוא"ל:
[email protected]
פרימה פאלאס
כתובת למשלוח דואר: מלון פרימה פאלאס, רחוב פינס 2 , ירושלים.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
במלון פרימה פאלאס אין חניון מוסדר והחנייה הינה על בסיס מקום פנוי. יש מקום אחד שמור לבעלי מוגבלויות וניתן לפנות למחלקת הקבלה במלון לתיאום בטלפון 0509381727
כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון מותאמת לבעלי מוגבלויות.
קבלה: קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכיסא גלגלים..
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בלובי וכן בכניסה לחדר האוכל.
מעליות
2 מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים ואף מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים רצפתיים המיועדים לסמן את אזור המעליות לבעלי מוגבלויות ראיה. כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון.
חדר האוכל
חדר האוכל המלון הנמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך
חדר אוכל נוסף נמצא בקומה -1 ויש אליו גישה במעלית נגישה וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר האוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
חדרים
במלון חדר אחד נגיש המיועד לזוג או יחיד אורחים בלבד והוא ממוקם בקומה 3.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-5311811 או בדוא"ל:
[email protected]
פרימה ורה
כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה ורה, רחוב הלל 23 ירושלים.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
בשטח המלון 2 חניות על בסיס מקום פנוי המיועדות לבעלי תו נכה כולל אופציה לרכב נכה עם מעלון צד.
כניסה למלון
ניתן להיכנס ישירות למלון לקבלה ולחדרים דרך הדלת הראשית עם כיסא גלגלים
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים.
שרותי נכים
במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת ברובה לשימוש בכיסא גלגלים.
חדר אוכל
חדר אוכל נמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים. במידת הצורך ועל פי בקשה יש לנו בחדר אוכל כסאות מיוחדים עם משענות יד המאפשרות לבעל כיסא נכים לעבור לכיסא רגיל במהלך הארוחה עם ירצה בכך.
הארוחות מוגשות במזנון אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה . אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון 02-620920 או בדוא"ל:
[email protected]
פרימה סיטי
כתובת למשלוח דואר: עבור: מלון פרימה סיטי, רחוב מאפו 9 ,תל אביב
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
במלון מספר חניות המיועדות לבעלי תו נכה. בחניון התת קרקעי של המלון קיימות 2 חניות לבעלי מוגבלויות (מסומנות בצבע כחול על הרצפה) רחבות המאפשרות גם שימוש במעלון צד לצורך הוצאת כיסא גלגלים חשמלי לצידי הרכב. אין צורך לתאם שימוש בחניון הפנימי אך איננו שומרים מקומות והשימוש בחניון הינו על בסיס מקום פנוי וכך גם עם חניות לבעלי מוגבלויות בתוספת תשלום של 70 שח ליום .
כניסה למלון
ניתן להיכנס מהחניון התת קרקעי ישירות עם כיסא גלגלים למעלית האורחים שרוחבה כ 60 ס"מ המובילה לקבלה ולחדרים. לחילופין ניתן גם להיכנס בכניסה הראשית בדלת על יד כניסת הקרוסלה.
קבלה: במלון קיימת קבלה נגישה המותאמת לשימוש בכיסא גלגלים. כמו כן בקבלה קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים משמאל למעליות המלון..
מעליות
מעליות האורחים מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים. חשוב לציין שהמעליות שלנו ברוחב של כ 60 ס"מ , לכיסא גלגלים שרוחבו מעל 60 ס"מ המעלית לא תהיה מונגשת לו.
בתוך המעלית ניתן לזהות את מספר הקומה ע"י מימוש הסימן הבולט על פני השיש .בנוסף, בתוך המעלית קיימת כריזה קולית בעברית ובאנגלית המציינת את הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
עזר טכנולוגי ממוקם בעמדה הנגישה של הקבלה.
מסעדה
מסעדת המלון נמצאת בקומת הקרקע מול הקבלה וניתן להיכנס אליה עם כיסא גלגלים.
הארוחות מוגשות כבופה, אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מוקד טלפוני
03-7629000. כמו כן ניתן לשלוח פקס מהקבלה במלון למספר -03-5246250
חדרים
במלון 2 חדרים מסוג דלקס חדר אחד עם נוף לרחוב בן יהודה וחדר השני עם נוף לים המתאימים לשימוש עם כיסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכיסא גלגלים.
יש לתאם ולהזמין מראש את החדרים הללו במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע.
ניתן להוסיף בחדרים אלו ספת יחיד לצורך לינת מלווה או לחילופין ניתן להזמין חדר צמוד לצורך שימוש למלווה (בתשלום).
בעלי חיים
למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה. הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה.
יש לתאם מבעוד מועד.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
פרימה ת"א
כתובת למשלוח דואר: פרימה תל אביב, הירקון 105 תל אביב.
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
בסמוך למלון חניון פרטי בתשלום עם 2 חניות נכים.
כניסה למלון
הכניסה הראשית למלון אינה נגישה ( ללא רמפה או מעלון ) קיימות 8 מדרגות המובילות לדלת הכניסה.
קבלה: קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכיסא גלגלים.
שרותי נכים
אין במלון שירותי נכים
מעליות
2 מעליות האורחים אינן מותאמות לשימוש בכיסא גלגלים, מבואת המעליות מסומנת בפסים מחוספסים ריצפתים המיועדים לסמן את אזור המעליות לבעלי מוגבלויות ראיה.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון.
חדר האוכל
חדר האוכל המלון הנמצא בקומה -1 וניתן להיכנס אליו עם כיסא גלגלים.
הארוחות מוגשות במזנון, אולם צוות המלצרים עומד לרשותכם לצורך הגשת האוכל מהמזנון.
מוקד טלפוני – מספר הטלפון במלון 03-5206666
במרבית חדרי המלון מותקן מקלחון אך הם אינם מגישים.
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט כלי שירות.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 03-5206666 או בדוא"ל:
[email protected]
ג'ייקוב סמואל
הסדרי נגישות:
חניון לבעלי מוגבלויות
אין חניון למלן
כניסה למלון
קבלה: בכניסה הראשית למלון קיימת קבלה נגישה המותאמת בדובה לשימוש בכסא גלגלים. כמו כן בקבלה קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומה מינוס 1 וניתן להגיע אליהם עם המעלית.
מעליות
מעלית האורחים מותאמות לשימוש בכסא גלגלים . כמובן שבמעלית יש הכרזה קולית בעברית על הקומה בה אנו נמצאים.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה אלו נמצאים בדלפק הקבלה של המלון. עזרים אלו משמשים בעלי מוגבלויות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
מסעדה
מסעדות הסמוכות למלון בהן האורחים יכולים לאכול ארוחת בוקר, ממוקמות ליד המלון וניתן להגיע אליהן עם כסא גלגלים.
מוקד טלפוני: קבלת המלון: 03-5552000 פעילה 24/7 ניתן גם לשלוח דוא"ל:
[email protected]
חדרים
במלון 1 חדר מסוג קלאסיק הממוקם בקומה הראשונה, המתאים לשימוש עם כסא גלגלים כאשר גם חדר הרחצה מונגש לכסא גלגלים. יש לתאם ולהזמין מראש את החדר, במיוחד בחודשי הקיץ בחגים ובסופי השבוע.
לחדר יש אפשרות להפריד מיטות במידה ויש מטפל/ת, החדר יכול להכיל עד 2 אורחים
בעלי חיים
הכניסה לבעלי חיים באופן כללי אסורה למעט אירוח כלבי נחייה לעיוורים ובעלי מוגבלות ראיה קשה . נבקש לתאם מבעוד מועד על מנת שנדאג למיכל מים ומזון לכלב הנחייה.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש או בטלפון: 03-5552000 או בדוא"ל:
[email protected]
הוטל 75
כתובת למשלוח דואר: הוטל 75, רחוב אלנבי 75, תל-אביב
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
לא קיימת חניה במלון.
כניסה למלון
ניתן להיכנס מהכניסה הראשית על רחוב אלנבי.
קבלה: קיימת קבלה נגישה המותאמת לשימוש בכסא גלגלים. קיימת מערכת עזר לשמיעה המיועדת לבעלי מוגבלות שמיעה המשתמשים בעזרי שמע.
שרותי נכים
קיימים שרותי נכים הממוקמים בקומת הכניסה.
מעליות
קיימת מעלית נגישה לכסא גלגלים. במעלית קיימת כריזה בעברית ואנגלית לציון קומות. כפתורי המעלית מסומנים בכתב תבליטי וכן בכתב ברייל.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה קיים בקבלה.
בית קפה
בית הקפה נמצא בקומת הקרקע וניתן להיכנס אליו עם כסא גלגלים.
מוקד טלפוני
טלפון: 03-5212518 (שלוחה 0), מענה 24 שעות.
ניתן לשלוח לנו הודעות ווטסאפ:
https://wa.me/message/UWPIWLOUT5KTG1
חדרים
במלון 2 חדרים המונגשים באופן מלא ומתאימים למתניידים בכסא גלגלים.
בעלי חיים
ניתן להגיע להתארח במלון בליווי של כלבי שירות ונחייה. יש להציג תעודה המעידה על כך.
צוות המלון
צוות המלון אשר עבר בחלקו סדנא לשירות נגיש עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר.
מלון ברחוב מנדלי
כתובת למשלוח דואר: עבור: המלון ברחוב מנדלי, מנדלי מוכר הספרים 5, תל אביב
הסדרי נגישות:
חניות לבעלי מוגבלויות
למלון חניית נכים מקורה יחידה שהגישה אליה היא באמצעות ליווי צוות המלון. הגבלת גובה בחניון – 1.90 מ'
כניסה למלון
הכניסה הראשית לאורח בכיסא גלגלים היא בחזית בניין המלון מרחוב מנדלי מוכר ספרים במפלס הרחוב. ישנה אפשרות לעצירת רכב בחזית בניין המלון על קטע המדרכה שמהווה גישה לשביל הכניסה למרתף המלון. המרחק מנקודת העצירה לדלת הכניסה הראשית הינו 3 מ'.
קיימת גם גישה מקומת החניון באמצעות המעלית האחורית במבנה. המרחק ממקום חניית רכב נכה בחניון לכניסה הראשית - 2 מ'. כנף שער הכניסה – 150 ס"מ.
שרותי נכים
השרותים נמצאים במפלס קומת הכניסה והלובי. רוחב פתח דלת התא 107 ס"מ. קיים מאחז יד מתקפל. הדלת הינה דלת הזזה בעלת ידית אחיזה מותאמת.
מעליות
קיימות במלון שתי מעליות נוסעים. מעלית קדמית המשרתת ממפלס הקרקע ועד לקומה 5, אורך מעלית 100 ס"מ רוחב מעלית 95 ס"מ, רוחב הדלת 70 ס"מ.
מעלית אחורית המשרתת ממפלס המרתף/חניון ועד לקומה 5, רוחב דלת כניסה למעלית – 80 ס"מ. אורך מעלית 100 ס"מ רוחב מעלית 119 ס"מ.
מעלית אחורית המשרתת ממפלס המרתף/חניון ועד קומה 5 .
בשתי המעליות ישנה כריזה קולית ולחצני המעלית מובלטים וכוללים כתב ברייל.
עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה
בדלפק הקבלה ישנה לולאת השראה לשימוש אורחים עם מוגבלויות שמיעה. לבקשת אורח ניתן פולדר לחתימה לשימוש שאינו בסמוך לדלפק.
מסעדת המלון
המסעדה במפלס קומת הכניסה והלובי של המלון. קיימת דרך נגישה למסעדה. גובה המזנון להגשה עצמאית 110 ס"מ. צוות העובדים מתודרך לסייע לבקשת אורח עם מוגבלות.
חדרים
קיים במלון חדר נגיש מותאם מספרו חדר 114 בקומה הראשונה. המרחק של החדר מהמעלית הקדמית במסדרון הקומה הראשונה 2 מ'. המרחק מהמעלית האחורית במסדרון הקומה הראשונה 18 מ'.
רוחב דלת כניסה לחדר 84 ס"מ. בחדר שירותים ומקלחת מותאמים לבעלי מוגבלות ניידות לרבות ספסל ישיבה מתקפל וידיות אחיזה תקניות קבועות ומתקפלות. קיימות התאמות לכבדי ראייה ו/או שמיעה שניתן לקבל בחדר במידת הצורך לבקשת האורח.
צוות המלון
צוות המלון עומד לרשותכם בכל בקשה לסיוע כזה או אחר אשר יהפוך את שהייתכם עמנו לנוחה יותר. בכל שאלה ובקשה פנו אלינו מראש: 054-4848294,
[email protected]