שינוי / ביטול הזמנה

בקשה לשינוי/ביטול הזמנה
*בכפוף לשינוי/ביטול הזמנה של המלון

דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות אשר בוצעו באמצעות אתר פרימה:


מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו. 

שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה: [email protected],
טלפון לבירורים: 03-5275660 או 9995*.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
ביטול הזמנת שירותים או כל חלק מהם לא ייחשב לשינוי, אלא לביטול.

ביטול הזמנה:
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד באתר החברה בלשונית "ההזמנות שלי" בחלקו התחתון השמאלי של העמוד. המשתמש יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל). לאחר הזנת שם משתמש יישלח למייל או לנייד קוד זמני אתו יש להתחבר לאיזור האישי. ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון. כמו כן, ניתן לשלוח בקשה לביטול הזמנה באמצעות טופס מקוון באתר החברה בלשונית: https://www.prima.co.il/cancellation-policy בחלקו התחתון של העמוד.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון המוזמן או עם מוקד ההזמנות בטלפון 9995* או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: [email protected].

ביטול הזמנה לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש: 
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל את הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן: 
  • ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח. 
  • נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן. 
  • בוצע ביטול בהתאם לתנאי הביטול הנזכרים בסעיף זה יחויב המזמין בדמי ביטול בסך שך 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מבניהם.  

אופן ביטול ההזמנה:

יש לבטל את ההזמנה על ידי "הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גםפרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:

 

פרימה תל אביב

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-5206666; או בהודעה בע"פ במקום העסק: פרימה תל אביב, רחוב הירקון 105, תל אביב.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה תל אביב, רחוב הירקון 105, תל אביב, מיקוד 6343272.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"
עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן , ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 

  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה  פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה. 


פרימה סיטי

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-7629007; או בהודעה בע"פ במקום העסק: פרימה סיטי, מאפו 9, תל אביב.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה סיטי, מאפו 9תל אביב, מיקוד 6357708.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"
עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא. 

עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


הוטל 75

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-5212518; או בהודעה בע"פ במקום העסק: הוטל 75, רחוב אלנבי 75, תל אביב.
ב - בדואר רשום לכתובת: הוטל 75, רחוב אלנבי 75, תל אביב, מיקוד 6513413.
ג - באמצעות דוא"ל:[email protected]  או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
כל השנה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים, ניתן לבטל את הזמנת החדר עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 

  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול
במקרה של חיוב ,החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה. 


ג'ייקוב סמואל

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-5552000; או בהודעה בע"פ במקום העסק: ג'ייקוב סמואל, רחוב דיזנגוף 197, תל אביב.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון ג'ייקוב סמואל, רחוב דיזנגוף 197, תל אביב.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה – באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל"
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
כל השנה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של עד שלושה לילות, ניתן לבטל את הזמנת החדר עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.  
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של ארבעה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה לינק

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-7709777; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה לינק, מוטה גור 4, פתח תקווה.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה לינק, מוטה גור 4, פתח תקווה, מיקוד 4952801.
ג - באמצעות דוא"ל:[email protected]  או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
 דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא" – תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן , ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה  פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול: 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה מילניום

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 09-7636363; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה מילניום, התדהר 2, רעננה
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה מילניום, התדהר 2, רעננה, מיקוד 4366504
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל"
"
חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ודמי הביטול יהיו בסך של 100 ₪ או בגובה 5% מהעסקה, לפי הנמוך. בביטול הנעשה  פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חמישה חדרים ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 30 יום לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה. 


דיוויד טאואר

דרכי ביטול:
א -בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 09-3730014; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון דיוויד טאואר, רחוב דוד המלך 8, נתניה.
ב -בדואר רשום לכתובת: מלון דיוויד טאואר, רחוב דוד המלך 8, נתניה, מיקוד 4211503.
ג - באמצעות דוא"ל:[email protected]  או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
 דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"חגי ישראל"- לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא" - בחודשים אפריל, מאי, אוגוסט, אוקטובר, נובמבר וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.

 עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה,  ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ודמי הביטול יהיו בסך של 100 ₪ או בגובה 5% מהעסקה, לפי הנמוך. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ודמי הביטול יהיו בסך של 100 ₪ או בגובה 5% מהעסקה, לפי הנמוך. בביטול הנעשה פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה המלכים

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 02-6201201; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה המלכים, רחוב קינג ג'ורג' 60 ירושלים;
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה המלכים, רחוב קינג ג'ורג' 60 ירושלים, מיקוד 9426224;
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected] 
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
 
דמי ביטול:
 
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"חגי ישראל"- לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"- החודשים אפריל, מאי, אוקטובר ונובמבר וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
"עונה רגילה"- כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
 
 עונה רגילה  

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.  

עונות שיא וחגי ישראל (למעט סוכות)

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל (למעט סוכות), ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

סוכות

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לסוכות, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 30 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.


הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה רויאל

דרכי ביטול:

א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 02-5607114; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה רויאל, רחוב מנדלי מוכר ספרים 3 ירושלים.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה רויאל, רחוב מנדלי מוכר ספרים 3 ירושלים; מיקוד 9214705.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"
עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה. 


פרימה פארק

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 02-6582222; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה פארק, זאב וילנאי 2, ירושלים.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה פארק, זאב וילנאי 2 א' ירושלים, מיקוד 9611001.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"
עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל שלההזמנה.במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה  פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול
במקרה של חיוב ,החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה. 


פרימה פאלאס

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 02-5311811; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה פאלאס, רחוב פינס 2 א' ירושלים.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה פאלאס, רחוב פינס 2 א' ירושלים, מיקוד 9128002.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"
עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה  

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל (למעט סוכות)

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל (למעט סוכות), ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

סוכות

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לסוכות, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 30 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

 
הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה ורה

דרכי ביטול:
א - בע"פ – בטלפון שמספרו 9995* או 02-9209209, או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון פרימה ורה, רחוב הילל 23 ירושלים
ב - בדואר רשום- לכתובת: מלון פרימה ורה, רחוב הילל 23 ירושלים;3 ירושלים; מיקוד 9458123
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy

דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"חגי ישראל" – לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא" – החודשים אפריל, מאי, אוקטובר, נובמבר וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
 
עונה רגילה
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונות השיא וחגי ישראל, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.

  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה מיוזיק

דרכי ביטול:

א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 08-6388553; או בהודעה בע"פ במקום העסק: פרימה מיוזיק, חוף אלמוג, אילת;
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה מיוזיק, חוף אלמוג, אילת, מיקוד 8806459;
ג - באמצעות דוא"ל:[email protected] או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה"– כל מה שלא בגדר עונות שיא ו/או חגי ישראל.
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– יולי, אוגוסט וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
חודשי החורף (דצמבר, ינואר ופברואר)

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של עד שלושה לילות: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של ארבעה לילות ומעלהניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.  

עונה רגילה (אפריל-יוני, ספטמבר-נובמבר * למעט חגים)

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של עד שלושה לילות: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 72 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 72 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של ארבעה לילות ומעל הניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 72 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 72 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

עונות שיא (חגי ישראל וחודשים יולי –אוגוסט)

  • בהזמנת חדר אחד ומעלה בעונות השיא וחגי ישראל ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

הערות לתנאי הביטול: 
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


אואזיס ספא קלאב

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 08-6688000; או בהודעה בע"פ במקום העסק: מלון אואזיס ספא קלאב, עין בוקק, ים המלח.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון אואזיס ספא קלאבעין בוקק, ים המלח, מיקוד 8693000.
ג - באמצעות דוא"ל:[email protected]  או [email protected]
ד - באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה:
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– בחודשים אפריל, מאי, אוקטובר, נובמבר וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.

עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של עד ארבעה לילות: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה לתקופת שהייה של חמישה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 48 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ומעלה: ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי בטול. בביטול הנעשה פחות מ-14 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול:
במקרה של חיוב ,החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.


פרימה גליל

דרכי ביטול:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 04-8559939; או בהודעה בע"פ במקום העסק: פרימה גליל, רחוב אלחדיף 1, טבריה.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון פרימה גליל, רחוב אלחדיף 1, טבריה, מיקוד 1410502.
ג - באמצעות דוא"ל: [email protected] או [email protected]
ד – באתר פרימה בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.prima.co.il/myreservations/login 
ה - באמצעות טופס מקוון באתר פרימה בקישור: https://www.prima.co.il/cancellation-policy
 
 דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל".
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– חודש אוגוסט וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
 
עונה רגילה

  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים בעונה רגילה, ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24  שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

עונות שיא וחגי ישראל

  • בהזמנת חדר אחד ומעלה בעונות השיא וחגי ישראל ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ-7 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה.

הערות לתנאי הביטול 
במקרה של חיוב ,החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.
 

9. בעלות וזכויות יוצרים
9.1 זכות היוצרים באתר וכל מודול אחר הקשור עם האתר הנם קניינה של החברה בלבד.
9.2 אין להעתיק, להפיץ, לפרסם למכור, לשכפל, לשדר, לצלם או לשנות את המידע המופיע באתר או חלק ממנו, ללא הסכמה בכתב של החברה. ההוראה חלה בין אם המידע או חלקו הינם בבעלות החברה ובין אם בבעלות צד שלישי, למעט במקרים של הורד ((download לשימוש אישי ולא מסחרי.
9.3 הסימנים המסחריים והאייקונים, לרבות הלוגו, המוצגים באתר זה (להלן: "הסימנים המסחריים") דינם כדין כזכויות יוצרים של החברה. חל איסור לעשות שימוש בסימנים המסחריים לכל מטרה שהיא, ללא הסכמה בכתב מאת החברה.
9.4 לחברה שמורות כל זכויות היוצרים באתר, באורח בלעדי והיא שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר או לשנותו בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

 
10. שונות
10.1 מספר המקומות בבתי המלון של החברה הנו מוגבל וביצוע ההזמנה הוא על בסיס מקום פנוי בלבד.
10.2 החברה זכאית לבטל או לשנות את תנאי קבלת ההזמנות, וכן את כל המחירים המתפרסמים באתר בכל עת, ולמשתמש לא תהיה כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה בעניין זה.
10.3 המחירים המפורסמים באתר הנם לישראלים בלבד ובשקלים חדשים, וכוללים מע"מלפי שיעור המע"מ ביום התשלום. באילת המחירים אינם כוללים מע"מ והרוכש לא יחויב בגינו.
10.4 המחירון בדולרים מיועד לתיירים בלבד.
10.5 אין כפל מבצעים.
10.6 השהות במלון תחל מהיום הראשון המפורט בהזמנה בשעת קבלת החדרים בהתאם למדיניות המלון, ותסתיים בעת שעת עזיבת החדרים בהתאם למדיניות המלון.
10.7 הזמנת חדרים ואירוח במלון הינו למבוגרים מעל גיל 18 בלבד. אירוח ילדים ונוער מתחת לגיל 18 יתאפשר בליווי מבוגר מעל גיל 18 בלבד.
10.8 בכל הקשור לשהות במלון - תינוק יחשב מי שגילו עד שנתיים וילד יחשב מי שגילו בין שנתיים לשתיים עשרה שנים.
10.9 על המשתמש להקפיד על אמיתות הנתונים והדיוק בפרטים בעת הכנסת הנתונים בביצוע ההזמנההחברה לא תהא אחראית לטעות מכל מין וסוג שהוא שתעשה על ידי הרוכש בהקלדת פרטי הרכישה, לרבות טעות בבחירת המלון, תאריך, מספר מיטות וכן כל שירות אחר שיוזמן על ידי הרוכש דרך האתר.
10.10 ככל שנפלה טעות במחיר השירותים הרשומים באתר, לא יחייב הדבר את החברה, שתהיה רשאית לזכות את המשתמש בסכום העסקה ו/או ליצור עמו קשר לשם ביצוע הזמנה תקינה, ובלבד והדבר הובא לידיעת המשתמש.
10.11 תשלום במזומן במלונות החברה כפוף לחוק לצמצום השימוש במזומן תשע"ח-2018.
 

לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9995* ונחזור אליכם בהקדם.
X